آکورد گلهای باغچه 0111
تاريخ : دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, | 17:16 | نویسنده : دارا
ریتم:2/4

C#m..........................F#m.........................

 چه تصادفی تورو میبینم اتفاقاً همین روزا یکم غمگینم

..........Bm...............................

پیرشدی مثله من یا چشمای من پیره

..........C#m.......................

راستی میدونی خونه ازت دلگیره

C#m...............................................F#m.........................

تو که عمری درسه معرفت بهم میدادی تو روزای جدایی یاده من افتادی

..........C#m......................................Bm...........................

باغچه ی پر از گله حیاطمونو یادته جمله ی همیشه عاشقم بمونو یادته

C#m.............................................F#m.......................................

یادمه این آخرا چشمای تو تر میشدغنچه های باغچه روز به روز هی کمتر میشد

.................C#m...............................................Bm.................................

شب به شب کاره تو گریه بود و شب بیداری من حس میکردم یه حرفی توی چشمات داری

C#m..........................................F#m.......................................

من میدونم گلای باغچمون چی میشد میدونم چشمای تو قسمت کی میشد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: